Dragi colegi, echipa de marketing BIBI Group4Travel și echipa Tomorrow Branding vă mulțumesc pentru participarea la sesiunea de inducție internă pentru noul brand BIBI. Au fost 2 zile pline, la finalul cărora am reușit să facem un prim pas pentru unitatea grupului. Vă mulțumim pentru votul vostru de încredere în construcția viitorului brand B2B:
România. Oriunde. Oricând.
Mai sus aveți un link cu înregistrarea ședinței din 23 octombrie 2024 și 👉 aici pozele Poze din timpul ședinței
Comunicare Marketing 18.10.2024
Rebranding BIBI
Dragilor,
Am spus în ședința comună, că UNITATEA este cel mai important lucru pentru BIBI Group4Travel, la nivel de grup, de firmă sau departament.
O bună parte dintre oamenii BIBI sunt aici de peste 10,15 sau mai bine de 20 de ani, pe când alții doar ce veneau pe această minunată lume.
Fiecare dintre noi suntem o parte din acest business job, de zi cu zi, și împreună am făcut lucruri minunate, chiar istorice pot spune fără prea multă modestie.
Deci, tot împreună o să construim această UNITATE și pentru viitor.
So! După 16 ani de identitate BIBI, când în octombrie 2008 a fost lansata actuala sigla BBTO ce a marcat adolescența noastră în turism, cu fluturele zburdalnic pe fundal roșu ca reper pentru turismul românesc, acum este timpul să trecem la o nouă etapă ... de maturitate.
Cei care vor să vadă acest parcurs pot da click aici 👉 https://www.youtube.com/results?search_query=bibi+touring&sp=CAI%253D
Sunt imagini chiar de acum 16 ani, pe când se inventa YouTube-ul!!!
Acest Rebranding (scuze de tot folosim termeni tehnici) este despre fiecare dintre noi. Mai simplu, este o haină nouă pe care BIBI trebuie să o îmbrace la maturitate. Nu va fi doar o siglă sau ceva frumos și fără folos. Va fi un model nou de comunicare internă și externă care să ne reprezinte pe fiecare dintre noi și pe noi ca grup in fața furnizorilor, a clienților, a băncilor și a tuturor celor care interacționează cu noi. Este o nouă etapă din istoria BIBI. Am copilărit, am fost adolescenți și acum avem nevoie de maturitate în gândire, în exprimare și acțiune. Acesta este rebranding-ul BIBI din 2024.
Un frumos adio fluturaș și un bun venit maturitate!
Destul de lungă introducerea, dar cred eu ca necesară pentru întâlnirea din 23 și 24 octombrie cu prezentarea noului Brand BIBI Touroperator, ca o primă etapă din perspectiva rebranding-ul întregului grup.
Așadar,
Vă așteptăm pe data de 23 octombrie 2024, de la ora 10.00, la sediul BIBI Touroperator, din Str. Trotuș, nr.4, Ploiești pentru a marca o nouă etapă din istoria BIBI, la nivel de grup. Vă garantez că vor fi 3 ore super, super faine despre care o să vă amintiți cu drag. Vorbim despre ce va să fie noua direcție BIBI pentru următorii zece ani.
Prezența fizică la sediu este --- OBLIGATORIE ---, cu excepția unor cazuri punctuale. Eu și echipa Tomorrow Branding vom fi alături de voi la sediu pentru această prezentare.
Apoi, pe data de 24 octombrie 2024, toată ziua, ne vom concentra pe elementele esențiale de rebranding pe departamentele BIBI Touroperator (achiziții, vânzări și suport) cu instrumente concrete de aplicabilitate. Prezența echipei BBTO va si obligatorie, cu excepția unor cazuri punctuale. Este despre voi!
Deci! Puneți acum în calendar următoarele date:
👉 23.10.2014, de la ora 10 la ora 13 prezentare generală rebranding de grup cu participare fizică obligatorie a tuturor angajaților și colaboratorilor permanenți BIBI, în Sala de Ședințe de pe Str. Trotuș 4 Ploiești.
👉 24.10.2024, de la ora 10 la ora 16 prezentare instrumente de aplicare rebranding, cu participarea fizică obligatorie doar a angajaților BIBI Touroperator, pe departamente (achiziții, vânzări, suport)
La finalul celor două zile, ne dorim ca fiecare dintre voi să înțeleagă și să acorde încrederea noului brand BIBI, pentru dezvoltare.
Și ce să vezi! Pe data de 25.10.2024, tot împreună, BIBI Vacanța și BIBI Touroperator vor fi iar pe locul 1 la Topul Firmelor CCIPH.
Bravo echipei BIBI Group4Travel!
Cu drag,
Cornel Sima de la Marketing și echipa Tomorrow Branding
Comunicare Marketing din partea Tomorrow Branding 30.04.2024
Suntem în zorii transformării de brand!
Dragi colegi din echipa BIBI Group,
Acum 3 luni noi, Tomorrow Branding, am intrat în echipa lărgită BIBI pentru a construi împreună o nouă identitate de brand care să reflecte cel mai bine o nouă etapa de maturitate a grupului.
Am început cu analiza situației actuale de brand, a percepției clienților, furnizorilor, actualilor și foștilor angajați și am preluat informații valoroase din studiul Mercury Research.
Astăzi marcăm încă un moment important în transformarea care începe de la BIBI Touroperator și care are în vedere extinderea către toate componentele grupului: BIBI Vacanța, BIBI Incoming și BIBI Adventure.
BIBI se transformă, nu se schimbă, iar acest proces are ca scop să păstreze ce e mai bun din noi și să ne ghideze spre viitor (etapa de maturitate). Unul dintre primele rezultate ale acestei transformări este poziționarea de brand. Am evaluat 4 direcții ale acesteia, astfel încât să existe continuitate dar și o aprofundare a direcțiilor actuale și de viitor.
Varianta aleasă:
Bibi Touroperator
România. Oriunde. Oricând.
Voi ce părere aveți?
De ce “România. Oriunde. Oricând.“?
Păstrăm avantajul competitiv și diferențiatorul principal: vacanțe B2B în România.
“România”, mutată la începutul mesajului, accentuează încă o dată angajamentul și focusul nostru față de oferirea celor mai bune oportunități în țara noastră.
“Oriunde”, e componenta actuală confirmată prin numărul și diversitatea de furnizori
“Oricând”, adaugă o nouă componentă de timp și o nouă asumare internă și externă: intern, prin angajamentul nostru de a fi prezenți și disponibili atunci când e nevoie, gata să oferim servicii de neegalat, și extern, prin avantajul României de fi disponibilă tot timpul anului și angajamentul față de furnizori și parteneri de a le oferi clienți și oportunități tot timpul anului
Am renunțat la cuvântul “vacanța”, simplificând astfel mesajul. BIBI a ajuns la un moment de maturitate și notorietate suficientă pentru a putea fi recunoscut fără cuvinte evidente despre domeniu. În plus, activitatea noastră a devenit mult mai complexă decât simpla vacanță, produsul nostru fiind suma unor experiențe și nevoi mai complexe
Folosim punctul pentru a arăta angajament clar, fără dubii, determinat.
Poziționarea de brand va fi continuată și scoasă în evidență vizual, verbal și strategic în următoarea etapă de dezvoltare: identitatea de brand. În această etapă vom construi noul logo și universul vizual și de comunicare, care:
vor ajuta atât vânzările cât și achizițiile să comunice avantajele BIBI mai bine
vor crea recunoaștere și diferențiere în piață și o imagine fresh
ne vor ajuta în răspunsul la obiecțiile din procesul negocierii
vor genera instrumente de argumentare comparativă față de concurența directă sau de canalele concurente în relația cu hotelurile și agențiile
PS: Până la momentul lansării oficiale, toate aceste informații trebuie să rămână confidențiale.
Sunteți parte din BIBI-ul de mâine.
Rămânem aproape.
Echipa BIBI&TB