Roluri de brand
Roluri de brand
29.10.2024
Mulțumim că ați acceptat provocarea și că v-ați ales rolurile de brand! Fiecare dintre voi contribuie esențial la viața noului brand Bibi, fie că sunteți Gardieni ai Consistenței, Detectivi ai Conformității sau Ambasadori ai Zâmbetului.
Prin implicarea voastră, creăm împreună un mediu de lucru mai coerent, dar și mai prietenos. Ne bucurăm să vedem energia și dedicarea cu care aduceți fiecare mică schimbare pozitivă la Bibi!
Mai jos găsiți lista voluntarilor pentru aceste roluri, iar detaliile vor urma odată cu implementarea internă a brandului.
Dacă vă doriți și voi un rol sau vreți să schimbați rolul ales, e mereu loc – ne puteți scrie la marketing@bibi.ro!
Să identifice și să sesizeze dacă punctele de contact ale brandului din online și offline sunt în conformitate cu noua identitate.
Să verifice că toate materialele de brand (broșuri, emailuri, afișe) respectă liniile directoare de branding.
Să identifice noi moduri creative și simple prin care elementele noului brand pot fi integrate în activitatea de zi cu zi, fie prin modalități digitale, fie prin propunerea de instrumente ușor de folosit.
Să captureze momente „de brand” reușite, cum ar fi noi materiale branduite în acțiune, să le celebreze și să le împărtășească echipei pentru motivație.
Să fie responsabil pentru atmosfera pozitivă în birou și pentru zâmbetele echipei, prin trimiterea de mesaje amuzante pe grupurile interne și încurajarea colegilor să păstreze un spirit optimist, etc.
Să descopere și să colecteze feedback-ul despre brand de la agenții și hoteluri în mod constant și să-l împărtășească echipei, astfel încât să poată fi implementate îmbunătățiri rapide.